MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Oslava přímo s pivovarskými aneb Smíchov slaví Dny českého piva po svém

PRAHA, 4. září 2018 - Tradiční oslavy Dnů českého piva proběhnou sice až na konci září, se Staropramenem ale můžete začít slavit okamžitě. Existuje totiž třicet dobrých důvodů, proč by měli lidé zajít do své oblíbené hospody a dát si nejen jeden z trojice ležáků ze Smíchovského pivovaru. Tím hlavním je zachování jedinečné české hospodské kultury. Na živelnou atmosféru ve Staropramen hospodách budou konzumenty lákat i sami zaměstnanci pivovaru, kteří si zahráli v novém reklamním spotu nebo budou na slavnostním narážení 20. 9. ve vybraných hospodách.

Hlavní část oslav Dnů českého piva proběhne samozřejmě v hospodách. Letos jich bude 700 a slavit se bude mezi lidmi stále oblíbenějšími, v tomto případě smíchovskými ležáky v čele s oblíbenou Extra chmelenou 12, která byla poprvé uvařena právě u příležitosti Dnů českého piva.

V téměř dvou desítkách spřízněných hospod se pak lidé mohou každý čtvrtek v září těšit na tradiční hospodské hry – třeba mariáš se sládky – nebo na živou hudbu. Slavnostní narážení soudků Extra chmelené 12 pak proběhne 20. září tentokrát pod tématem „Družba s pivovarskými“, kdy dvě desítky zaměstnanců vyrazí za spotřebiteli do hospod včele se sládky i generálním ředitelem Petrem Kovaříkem. Více informací včetně seznamu zapojených hospod naleznete na www.staropramen.cz.

„Dny českého piva jsou „svátkem“ hospody. Máme unikátní hospodskou kulturu, tu musíme podporovat a jak jinak než našimi skvělými pivy,“ říká Petra Chovancová, manažerka značky Staropramen.

Stejně to vidí nejen vedení a marketing pivovaru, ale i další zaměstnanci. Například sládek Jan Špaček, autor receptury dvou zmíněných ležáků Jedenáctky a Extra chmelené, který si navíc spolu s dalšími zaměstnanci pivovaru zahrál i ve spotech, které krásně zachytily genia loci naší typické smíchovské hospody. Takových důvodů našel Smíchovský pivovar hned třicet – na každý zářijový den jeden – a setkat se s nimi můžete nejen v televizi, ale i na sociálních sítích.

„Ze strany zaměstnanců jsme zaznamenali až nečekaný zájem. Nemohli jsme bohužel vyjít vstříc všem, proto jsme vybírali napříč celou firmou od výroby až po kanceláře. Vidět tak můžete nejen sládky, ale i brand manažery nebo obchodní zástupce,” vysvětluje Petra Chovancová, brand manažerka značky Staropramen. „Celou krásu televizní reklamy prostupuje zároveň nadšení pivovarských, kteří se s vervou vrhli do natáčení a potvrdili tedy to, co říkáme, že Smíchov opravdu vždycky drží spolu. ” dodává Chovancová.

Kampaň poběží po celé září v TV, na internetu, billboardech i online. V televizních spotech se vedle hlavní tváře aktuálních kampaní Staropramenu herce Hynka Čermáka představí i čtrnáct zaměstnanců Smíchovského pivovaru. Za kampaní stojí: Future Bakery – kreativní agentura, Creative Embasy – produkční agentura s režií Wolberg, Dark Side – PR a digitální agentura, Brainz – agentura odpovědná za web.

Oslavy Dnů českého piva vyvrcholí 22. 9. přímo na dvoře pivovaru Staropramen, který se návštěvníkům otevře ve 13 hodin. Připraveny pro ně budou prohlídky pivovaru, živá hudba a atmosféra typické smíchovské hospody. Vychutnat si budou moci trojici ležáků, Staropramen Ležák s výraznou vůní a hořkostí danou pěti dávkami chmele, který už přes padesát let šíří slávu českého piva v zahraničí. Dále pak Staropramen Jedenáctku, které její originalitu dodává použití karamelového sladu a sedmu druhů chmele, a Extra chmelenou 12, která nyní patří do řad Smíchovského výběru – toho nejlepšího z nápadů Smíchovských sládků. Slavnostní narážení soudku Extra chmelené dvanáctky proběhne na dvoře pivovaru v 15 hodin za přítomnosti generálního ředitele Petra Kovaříka, Vrchního sládka Zdeňka Luxe, Předsedy svazu pivovarů a sladoven Františka Šámala a starosty pro Prahu 5 Pavla Richtera.

 

 

 

Pro více informací kontaktujte

 

Denisa Mylbachrová| PR manažerka značek| Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5

M 606 084 692 | [javascript protected email]  

 

Miroslav Toman│ PR konzultant │Dark Side│ M 603 489 902│miroslav.toman@dark-side.cz


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace. Souhlasím