MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Staropramen se připojuje k oslavám 100 let od vzniku republiky po svém. Slaví jedno výročí navíc

Praha, 22. října 2018 – Pivo Staropramen se vaří již téměř 150 let a smíchovský pivovar je tudíž živoucím svědkem vzniku československého státu. Jednu z klíčových událostí našich dějin si proto připomněl společně se svými sousedy z řad konzumentů přímo na dvoře pivovaru při oblíbené akci výčep Pod komínem. Ta pro změnu oslavila své první výročí.

Že je historie Staropramenu neodmyslitelně spjata se snahou Čechů o jejich vlastní politický i společenský prostor, popisuje detailně text druhé zprávy. Kromě české národní myšlenky však pivovar od začátku podporoval svou domovskou čtvrť Smíchov a snažil se být dobrým sousedem. Tento záměr přetrvává dodnes, kdy pivovar úzce spolupracuje s Městskou částí Praha 5, neziskovými organizacemi ve svém okolí, či pravidelně otevírá své brány pro nejbližší sousedy.

 

Právě před rokem se poprvé uskutečnila dnes již tradiční a oblíbená sousedská událost výčep Pod komínem. „Když jsme loni na podzim poprvé otevřeli sousedský výčep, panovalo v našich řadách trošku napětí. Bylo to jako v reálném životě, kdy se seznamujete se svými sousedy v novém bydlišti a nevíte, co můžete čekat“ usmívá se manažerka značky Petra Chovancová a dodává: „Stačilo však pár setkání a bylo jasné, že pokračování filmu „Zítra to roztočíme, drahoušku!“ natáčet nebudeme. Když Pod komín dorazíte dnes, uvidíte několik stovek lidí, jak se dobře baví a vychutnávají si naše pivo.“ Do povědomí se akce dostala nejen díky médiím, ale velkou měrou přispěl i virální marketing (ústní reklama).

 

Podle dat, která mají organizátoři k dispozici, dominují mezi návštěvníky rezidenti Smíchova. Výčep Pod komínem si však oblíbili také zaměstnanci přilehlých firem a smíchovskému pivovaru se tak daří naplňovat cíl, jímž je prohloubení sousedských vztahů. Čísla o návštěvnosti jednotlivých akcí navíc potvrzují, že jejich obliba roste. „Lidé, kteří Pod komín jednou zavítali, se zpravidla rádi vracejí. Polovina účastníků k nám na pivo a kus řeči přišla opakovaně, alespoň čtyřikrát se akce zúčastnil každý pátý návštěvník,“ přidává informace o návštěvnosti Petra Chovancová a dodává: „Zajímavostí je, že více než třetinu návštěvníků tvoří ženy. Dávají tím najevo, že si nenechávají ujít dobrou zábavu se známými a přáteli, a že setkání u piva není čistě mužskou záležitostí.“

 

Podle slov Petry Chovancové Pod komínem vznikají i moc hezké lidské příběhy. Hned na prvním setkání se objevil bývalý mistr varny, v doprovodu manželky a na vozíčku. Přinesl své fotky z působení v pivovaru. Smíchovští sládci se ho hned ujali a ukázali mu, jak pivovar vypadá dnes.

 

Výčep Pod komínem se během jednoho roku a sedmi uskutečněných setkání zařadil mezi stálice společenského dění na Smíchově. „Každou sousedskou sešlost pořádáme na specifické téma. Pod komínem jsme se sešli v rámci Jara po Smíchovsku či Sousedské výpomoci,“ říká Petra Chovancová.

 

Jubilejní říjnové setkání bylo věnováno stoletému výročí založení republiky. Kromě tradičního „piva přímo ze žíly“ a občerstvení byla pro návštěvníky přichystána výstava velkoformátových snímků od známé reportážní fotografky Alžběty Jungrové.

 

 

 

Pro více informací kontaktujte

 

Denisa Mylbachrová| PR manažerka značek| Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5

M 606 084 692 | [javascript protected email]  

 

Miroslav Toman│ PR konzultant │Dark Side│ M 603 489 902│miroslav.toman@dark-side.cz


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace. Souhlasím