MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Jablko nepadá daleko od hrušky. Cool rozšířil řadu oblíbených pivních mixů

Praha, 11. července 2019 – Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje nabídku populární značky Cool. Novým letním přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Osvěžující pivní mixy navíc mají od letošního května zbrusu nový design, který lépe odlišuje dvě alkoholické příchutě od pěti nealkoholických.

V posledních letech, vyznačujících se nadprůměrnými letními teplotami, čeští konzumenti znovu objevili osvěžující chuť pivních mixů. Oblíbené jsou zejména nealkoholické varianty, jejichž řadu nyní Pivovary Staropramen rozšířily o Cool Jablko a hruška.

Oblíbené ovoce a pivo v jedné plechovce
Značka Cool patří v segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším. „Letošní novinka je kombinací nealkoholického piva a osvěžující ovocné šťávy z oblíbeného ovoce. Konzumenti si ji v průběhu letních dnů nejlépe vychutnají dobře vychlazenou, navíc jistě ocení absenci konzervantů a umělých barviv,“ říká manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková s tím, že na tuzemský trh jsou pivní mixy Cool dodávány především ve stále populárnějších plechovkách.

Nové lepší rozlišení
Značka Cool současně přichází s novým designem. Nealko pivní mixy naleznou konzumenti v bílých plechovkách s modrým písmem, zatímco alkoholické varianty Lemon a Grep jsou dostupné ve stříbrných plechovkách, kterým dominuje písmo zelené, a jsou doplněné o vektorovou kresbu chmele. „Pro značku Cool jsme na míru vytvořili originální akvarelové kresby ovoce. Nové obaly působí svěžím dojmem a jsou lépe rozlišitelné,“ popisuje na závěr Cieciotková. Nová příchuť tak doplňuje již zavedené nealko varianty Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass anebo loni uvedenou úspěšnou novou příchuť Okurka a limetka. Prvním pivním mixem uvedeným na český trh byl v roce 2011 alkoholický Cool Lemon.

Reklama:
https://staropramencool.cz/
https://youtu.be/BXaeKGPuCwk
https://www.youtube.com/watch?v=cTMaM2yK22g

 


O Staropramenu
Staropramen je druhý největší český pivovar, který v letošním roce slaví 150 let od založení na Smíchově. Je také druhou nejprodávanější českou značkou piva v zahraničí. Ochutnat je j mohou spotřebitelé ve více než 30 zemích světa. Celkově se ho v zahraničí loni prodalo přes 1,95 milionu hektolitrů, což je přes 390 milionů půllitrů. Toto číslo zahrnuje jak export, tak licenční výrobu v zahraničí. Největšími trhy jsou Slovensko, Německo, Švédsko, Velká Británie, Chorvatsko, Ukrajina či Rusko. 

Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová | PR manažerka značek | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5 | M 606 084 692 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com   
Miroslav Toman│ PR konzultant │Dark Side│ M 603 489 902│miroslav.toman@dark-side.cz

 

 


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace. Souhlasím