MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Potrefená husa slaví 20 let a vyhlíží nového následovníka

Praha, 15. října 2019 – Koncept značkových restaurací Potrefená husa odstartoval před dvaceti lety změnu na poli české gastronomické scény. Během dvou dekád se jejich počet vyšplhal na bezmála 30, přičemž je každoročně navštíví téměř 3 miliony lidí. Na úspěch Potrefených hus navazují další značkové podniky z dílny společnosti Pivovary Staropramen – Naše hospoda a Ostravarna. V horizontu jednoho roku se pak Staropramen chystá představit zcela nový pilotní projekt na pražském Smíchově.

Před dvaceti lety byl v Praze na Vinohradech otevřen první podnik s názvem Potrefená husa. Záhy předčil veškerá očekávání a stal se základním stavebním kamenem pro vytvoření sítě pivovarských restaurací společnosti Pivovary Staropramen. „Šlo o revoluční počin, který posunul tuzemskou gastronomii o výrazný kus vpřed. Potrefená husa byla jedinečný gastronomický projekt, který se stal inspirací pro mnohé další podniky nejen z dílny jiných pivovarů,“ bilancuje uplynulé dvě dekády Jan Trochta, manažer značkových restaurací společnosti Pivovary Staropramen. V současné době husí hejno čítá téměř 30 provozoven, které kromě Prahy naleznete i ve většině českých krajských měst. „Původně byl projekt určen pro větší města nad 50 000 obyvatel. S proměnou gastronomické scény i vzrůstající náročností zákazníků se nyní nebráníme ani umístění v menších městech, pokud se ukáže, že by zde Potrefená husa mohla dobře fungovat,“ říká Jan Trochta.

Špičkově ošetřené pivo a poctivá česká kuchyně
Koncept Potrefených hus se snaží oslovit zákazníky, kteří návštěvu restauračního zařízení vnímají jako běžnou součást svého soukromého či pracovního života. Již od první myšlenky konceptu tvoří základ nabídky široké portfolio piv včetně speciálů. Vysoký důraz je kladen na způsob čepování a servírování, každý podnik je pro to vybaven zachlazenými sklepy a vychlazeným mokrým pivním sklem. Nadstandardní péči věnovanou kvalitě pivního hospodářství navíc od loňského roku podtrhuje využívání speciálního výčepního stojanu, který byl zhotoven přímo na míru síti Potrefených hus.

Franšízové restaurace s husí stopou ve znaku nejsou zdaleka pouze o pivu. V žádné nechybí nabídka z pravidelně obměňovaného jídelního lístku, který je postaven na tuzemské gastronomii. Poctivá česká jídla v moderním provedení jsou doplněna o trendy pokrmy v podobě hamburgerů či steaků a nechybí ani vybraná mezinárodní kuchyně. Ve spojení s osobním přístupem personálu a servisem na vysoké úrovni dokáží Potrefené husy uspokojit i nejnáročnější zákazníky.

Inspirace pro nové koncepty
Na úspěch Potrefených hus začaly v posledních letech navazovat nejen ostatní pivovary, ale v roce 2014 také Pivovary Staropramen uvedením další značkové sítě Naše hospoda. Během pěti let bylo do provozu uvedeno 10 hospod včetně letos otevřené restaurace v Liberci. Projekt se zaměřuje zejména na zařízení v menších a středních městech a jeho cílem je proměna tradičních českých podniků a zlepšení pivní kultury. Naši hospodu navíc naleznete i za hranicemi naší republiky, v Bratislavě. O dva roky později ke zmíněným dvěma konceptům přibyla ještě regionální Ostravarna, jejíž doménou je tankové pivo a všude přítomný ostravský duch. „Značkové hospody jsou oblíbené, v regionech zpravidla patří k těm nejlepším zařízením. Jsou zárukou kvality jídla i piva a hosté se do nich rádi vrací,“ přibližuje úspěch značkových pivovarských restaurací v regionech Jan Trochta. „Při rozvoji sítí Naše hospoda i Ostravarna čerpáme ze silného know-how, které jsme získali díky dlouholetému budování restaurací Potrefená husa. V poslední době však také zaznamenáváme zájem zákazníků i provozovatelů o podniky vycházející ze značkových restaurací, ale pojatých individuálně a připravených na míru,“ vysvětluje na závěr Jan Trochta s tím, že na jednom takovém pilotním projektu jeho tým pracuje na pražském Smíchově. Podnik vzniká v nezvyklém objektu a bude vyveden v atypickém designu. Kromě gastronomie bude lákat návštěvníky také za zábavou a v hlavní roli nebudou chybět piva Smíchovského výběru či speciály ze Spilky.

Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová| PR manažerka a tisková mluvčí| Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5 M 606 084 692 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com
Miroslav Toman│ PR konzultant │Dark Side│ M 603 489 902│miroslav.toman@dark-side.cz

 


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace. Souhlasím