MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Staropramen pokračuje v kultivaci hospodské kultury. V Liberci otevřel novou restauraci Naše hospoda

Praha, 1. července 2019 – Společnost Pivovary Staropramen otevřela před prázdninami v Liberci novou restauraci Naše hospoda. Jedná se o desátou restauraci tohoto konceptu, který dlouhodobě zvyšuje kvalitu českých hospod a nabízí profesionálně ošetřené tankové pivo i dobré české jídlo. Hosté z řad milovníků zlatavého moku i kvalitní gastronomie naleznou Naši hospodu Pivovarský dvůr v centru města na adrese Papírová 123/12.

Značka Staropramen dlouhodobě pracuje na zlepšení české pivní a gastronomické kultury. S projektem Naše hospoda se zaměřuje na provozovny v menších a středních městech a podílí se na proměně tradičních českých hospod. „Gastronomie v České republice urazila za poslední roky velký kus cesty. Řada českých hospod tak vítá naši pomoc při realizaci změn reagujících na vyvíjející se požadavky zákazníků. Vnímání standardu se v posledních letech výrazně proměnilo i u typicky českých hospod,“ vysvětluje Jan Trochta, manažer značkových restaurací společnosti Pivovary Staropramen.

Poprvé v Liberci
Naše hospoda Pivovarský dvůr v Papírové ulici doplňuje již zavedené liberecké podniky spojené se značkou Staropramen. Jsou jimi například oblíbená Potrefená husa na Soukenném náměstí či individuální hospoda Gusto, která je silně komunitní. „Zařízení ve stylu Naší hospody doposud v Liberci chybělo, těžit může také z výborné polohy. Industriální prostředí bývalé textilní manufaktury působí přímo jako stvořené pro tento projekt. Věřím, že se nám podaří oslovit široké spektrum zákazníků, kteří se k nám budou rádi vracet,“ říká Jan Trochta.

Jednotný interiér, výborné pivo i stabilně vysoká úroveň služeb
Pro koncept, který cílí na již zavedené české hospody, je specifický moderní a jednotný interiér včetně nového vybavení a výčepu s nerezovým obložením. Personál podniků ze sítě Naše hospoda navíc prochází důkladným proškolením, aby provozovny splňovaly standardy v oblasti péče o pivo Staropramen, nabídky jídel i kompletního servisu. „Podniky zařazené do sítě Naše hospoda nabízí svým návštěvníkům perfektně ošetřené pivo i kvalitní tradiční gastronomii v jednotném a stylovém interiéru,“ doplňuje Jan Trochta. Za roky provozování Naší hospody v jiných českých městech se vyprofiloval její typický zákazník. „Typický host si návštěvu hospody spojuje nejen s pivem, ale také s něčím dobrým a jednoduchým k zakousnutí. Zároveň vyhledává subjektivně přijatelný poměr ceny a kvality,“ dodává Trochta s tím, že nová provozovna v Liberci není poslední otevřenou provozovnou v rámci sítě v tomto roce.

nase_hospoda_nahled.jpg

Naší hospodou to nekončí
Naše hospoda není jediným gastronomickým počinem společnosti Pivovary Staropramen. Průkopníkem je úspěšný řetězec Potrefená husa, který letos slaví 20. narozeniny a lze jej najít především ve větších městech včetně Liberce. Koncept je celkově považován za zakladatele restauračních sítí v podání českých pivovarů. Na jiné zákazníky se zaměřuje Branický Výčep, který se vrací k dříve tolik oblíbeným bufetům, kam se chodívalo pít „na stojáka“. Značka Braník se se svým výčepem snaží tuto tradici v čistém a moderním prostředí obnovit. Pozadu nezůstává ani regionální značka Ostravar, která přišla s konceptem vlastní pivovarské hospody Ostravarna založeném na tankovém pivu, které je pro milovníky piva symbolem kvality.

 


O Staropramenu
Staropramen je druhý největší český pivovar, který v letošním roce slaví 150 let od založení na Smíchově. Je také druhou nejprodávanější českou značkou piva v zahraničí. Ochutnat je j mohou spotřebitelé ve více než 30 zemích světa. Celkově se ho v zahraničí loni prodalo přes 1,95 milionu hektolitrů, což je přes 390 milionů půllitrů. Toto číslo zahrnuje jak export, tak licenční výrobu v zahraničí. Největšími trhy jsou Slovensko, Německo, Švédsko, Velká Británie, Chorvatsko, Ukrajina či Rusko. 

Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová | PR manažerka značek | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5 | M 606 084 692 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com   
Miroslav Toman│ PR konzultant │Dark Side│ M 603 489 902│miroslav.toman@dark-side.cz

 

 


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace. Souhlasím