MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

Ostravar pomáhá nastartovat Ostravu: v létě podpoří nápady z OstraVy

V Ostravě dne 30. června 2020 - Pivovar Ostravar se po rozvolnění koronavirových opatření v následujících 2 měsících rozhodl podpořit místní nápady z OstraVy. “Tři projekty finančně podpoříme. O tom, kdo příspěvek získá, rozhodnou lidé v internetovém hlasování. Proto jsme v názvu projektu z OstraVy zvýraznili slovo Vy,” říká vrchní sládek pivovaru Ostravar Jan Řehůřek.

 

Pivovar Ostravar, nejstarší pivovar na severní Moravě, se po koronavirové krizi aktivně zapojil do obnovy života v Ostravě. Nejprve společně s kapelou Kryštof zorganizoval v areálu pivovaru velký online koncert pro Ostravu a nyní nově oznámil, že se rozhodl finančně podpořit místní nápady z OstraVy.

Menší projekty, větší dopad

“Po koronavirové krizi chceme s naší značkou pomoct regionu, se kterým jsme pevně spjatí již více než 120 let,” říká vrchní sládek Jan Řehůřek. “Chceme, aby se Ostravsko i nadále posouvalo dál tak, jako tomu bylo před krizí, proto v létě podpoříme tři vítězné nápady z našeho regionu. Každý od nás obdrží částku 100 000 Kč.”

Ostravar bude projekty vybírat s pomocí svých fanoušků. “Nechceme nic rozhodovat od stolu. Chceme výběr nechat na našich lidech,” říká manažerka značky Ostravar Pavla Ličková, která společně se svým týmem projekt po vypuknutí koronavirové krize připravovala. “V předvýběru jsme preferovali menší projekty, které sice nemají obří publicitu, ale za to mají široký dopad na život ve městě.” 

Z přibližně 20 vytipovaných projektů vybral Ostravar do finálového kola pět z nich. Od konce června a v průběhu července budou lidé na internetu hlasovat, které dva projekty zvítězí. Třetí pak vyberou sami pivovarští. “Kromě finanční podpory nabídneme vítězným projektům také mar-ketingovou podporu ve formě společné propagace i dlouhodobější spolupráci,” dodává Pavla Ličková.


Nápady z OstraVy (v abecedním pořadí):

1. Food Atelier
Šéfkuchař David Valíček sní o tom, že se spojí špičkoví kuchaři severní Moravy a Slezska a budou dále inspirovat nejen mladé kuchaře pro vášeň ke gastronomii. Sám David preferuje ve své restauraci v AD Landek v Petřkovicích vaření pro malý počet hostů, kterým se může plně věnovat a podělit se se svými hosty o chutě, které poznal na svých cestách.

2. „Open gallery“ festival
Autoři myšlenky Open Gallery chtějí přenést výtvarná díla, objekty, obrazy, architekturu, design a módu do ulic Ostravy. A jak už název napovídá, hodlají k tomu využít hodně netradičních prostor. Výkladních skříních v centru Ostravy, reklamních nosičů, zastávek tramvají nebo parků. Výstava bude propojena s online platformou a v online prostředí se odehraje část doprovodného programu.

3. Spolek Provoz - Nábytek pro nábřeží Ostravice
K řece Ostravici chodí v centru čím dál více lidí, kteří si ale často nemají kam sednout. Proto se spolek Provoz rozhodl jim pobyt u vody zpříjemnit a zajistit na nábřeží venkovní nábytek, kterého zatím nemají dostatek. Spolek chce lidem dodat lavičky, židle a stoly, aby byl zážitek na nábřeží ještě příjemnější.  

4. Recykl Bicykl
Kola se znovu vracejí do módy. A to je dobře, protože jsou skvělým dopravním prostředkem po městě, který navíc neznečišťuje životní prostředí. Projekt Recykl Bicykl je cyklodílna založená na principech „hand made industry“. Tým mladých šikovných lidiček v ní dělá nová kola ze starých součástek. Vyznávají individuální přístup a na míru ušitý design.

5. Trhy, co se hledají
Pořádné farmářské trhy v Ostravě pořád chybí. Trhy, co se hledají je upřímný název pro první nekomerční trhy v Ostravě, kde se lidé mohou potkat s opravdovými farmáři. S úctou k přírodě a ve spolupráci s Černou Loukou vzniká jedinečný projekt, díky němuž můžete dostat ty nejčerstvější suroviny od nejlepších farmářů z našeho kraje přímo na váš stůl.

Hlasování již běží
Hlasování probíhá na internetové adrese http://www.ostravar.cz/soutez již od 21. června. Každý účastník hlasování má na startu jeden hlas. Od 1.července mohou lidé získat další hlasy koupí některého z produktů pivovaru Ostravar – ať už v hospodě, nebo obchodě. Vítězné nápady, které pivovar Ostravar finančně podpoří, budou známy nejpozději v polovině měsíce srpna.

 


Obecné informace
Pivovar Ostravar patří k nejstarším dobře fungujícím podnikům na území města Ostravy. Jeho filosofií je dlouhodobé zaměření se primárně na region, z nějž pochází. Na Ostravsku je doma a rozumí tomuto regionu jako málokdo. Více informací najdete na www.ostravar.cz.
Pivovar Ostravar je součástí společnosti Pivovary Staropramen s.r.o., která je druhým největším producentem piva v České republice. Svým zákazníkům nabízí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve  36 zemích světa.  Více informací najdete na: www.pivovary-staropramen.cz 
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která je třetí největší pivovarnickou společností světa. Svou podnikatelskou činnost  vyvíjí v Kanadě, USA, Střední Evropě, Velké Británii  a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.


Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová | Manažerka komunikace a tisková mluvčí | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, Praha 5 | T 606 084 692 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com
Martin Procházka | agentura WALKER&LAMBERT | Keltičkova 1906/46,Ostrava T 603 480 824 |  recepce@walkerlambert.cz

 

 


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace. Souhlasím