V Praze dne 11. 07. 2019
Praha, 11. července 2019
Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje nabídku populární značky Cool. Novým letním přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Osvěžující pivní mixy navíc mají od letošního května zbrusu nový design, který lépe odlišuje dvě alkoholické příchutě od pěti nealkoholických.
V posledních letech, vyznačujících se nadprůměrnými letními teplotami, čeští konzumenti znovu objevili osvěžující chuť pivních mixů. Oblíbené jsou zejména nealkoholické varianty, jejichž řadu nyní Pivovary Staropramen rozšířily o Cool Jablko a hruška.
Oblíbené ovoce a pivo v jedné plechovce
Značka Cool patří v segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším. „Letošní novinka je kombinací nealkoholického piva a osvěžující ovocné šťávy z oblíbeného ovoce. Konzumenti si ji v průběhu letních dnů nejlépe vychutnají dobře vychlazenou, navíc jistě ocení absenci konzervantů a umělých barviv,“ říká manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková s tím, že na tuzemský trh jsou pivní mixy Cool dodávány především ve stále populárnějších plechovkách.
Nové lepší rozlišení
Značka Cool současně přichází s novým designem. Nealko pivní mixy naleznou konzumenti v bílých plechovkách s modrým písmem, zatímco alkoholické varianty Lemon a Grep jsou dostupné ve stříbrných plechovkách, kterým dominuje písmo zelené, a jsou doplněné o vektorovou kresbu chmele. „Pro značku Cool jsme na míru vytvořili originální akvarelové kresby ovoce. Nové obaly působí svěžím dojmem a jsou lépe rozlišitelné,“ popisuje na závěr Cieciotková. Nová příchuť tak doplňuje již zavedené nealko varianty Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass anebo loni uvedenou úspěšnou novou příchuť Okurka a limetka. Prvním pivním mixem uvedeným na český trh byl v roce 2011 alkoholický Cool Lemon.
Reklama:
https://staropramencool.cz/
https://www.youtube.com/watch?v=cTMaM2yK22g
O Staropramenu
Staropramen je druhý největší český pivovar, který v letošním roce slaví 150 let od založení na Smíchově. Je také druhou nejprodávanější českou značkou piva v zahraničí. Ochutnat je j mohou spotřebitelé ve více než 30 zemích světa. Celkově se ho v zahraničí loni prodalo přes 1,95 milionu hektolitrů, což je přes 390 milionů půllitrů. Toto číslo zahrnuje jak export, tak licenční výrobu v zahraničí. Největšími trhy jsou Slovensko, Německo, Švédsko, Velká Británie, Chorvatsko, Ukrajina či Rusko.
Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová | PR manažerka značek | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, 150 00 Praha 5 | M 606 084 692 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com
Miroslav Toman│ PR konzultant │Dark Side│ M 603 489 902│miroslav.toman@dark-side.cz