V Praze dne 23. 06. 2023
Praha, 18. května 2023 – Mateřská společnost Pivovarů Staropramen, Molson Coors Beverage Company, ukázala svého nového ambasadora pro značku Staropramen. Stal se jím herec a ambasador UNICEF Orlando Bloom. Nové partnerství značka představuje široké veřejnosti skrze spot, který poběží na evropských trzích a ve Velké Británii.
Tento týden oficiálně odstartovala mezinárodní kampaň s názvem Brewed by Experts, for Experts, do které bude zahrnutá nejen televizní reklama, ale i sociální sítě, mediální podpora a OOH. Zaměřuje se na více než 150letou historii značky Staropramen, jejíž pivo se dodnes vaří na pražském Smíchově. Hlavním sdělením kampaně je představit Prahu jako centrum pivní kultury a oslavit všechny ty, kteří ctí tradice a pivovarnické řemeslo.
Kampaň oslavuje nejen kvalitu piva Staropramen, ale i odbornost všech, kteří si ho rádi vychutnají a umí poctivé české pivo ocenit. To potvrzuje i sám Bloom: „Prahu jsem si zamiloval, když jsem tam několik let žil a pracoval. Jsem rád, že jsem se mohl spojit s kvalitní značkou, která si stojí za svými hodnotami. Staropramen ctí tradice a řemeslo, jejich pivo vaří výborní sládci, experti ve svém oboru. Spolupráce se značkami, které skutečně dělají to, o čem mluví, mi dává smysl.“
Bloom v televizním spotu, který se natáčel na nejrůznějších lokacích v centru Prahy, vysvětluje své vazby na město, a především zdůrazňuje českou pivní kulturu, která se tu v průběhu let vytvořila. Bloom se tak ve spotu objevuje na nejikoničtějších pražských místech, až na konci zamíří právě ke smíchovskému pivovaru.
Televizní spot, který poběží na evropských trzích a ve Velké Británii, můžete zhlédnout ZDE.