V Ostravě dne 19. 05. 2024
Pivovar Ostravar ve druhém kvartále zahájil distribuci světlého výčepního piva s názvem DESÍTKA, které v nabídce ostravského pivovaru nahrazuje původní Ostravar Originál.
Nová DESÍTKA je ve srovnání s původním světlým výčepním pivem o poznání plnější. Ostravar v její receptuře poprvé využívá i chmel Kazbek, který pivovar používá při vaření své oblíbené značky Mustang. Nová DESÍTKA má vyšší plnost a říz a bohatší chmelové aroma. „Myslím že nová DESÍTKA je nejlepší světlé výčepní pivo, jaké jsme kdy v našem pivovaru uvařili,“ míní Vojtěch Slivoň, obchodní sládek pivovaru Ostravar.
Rozhodnutí o inovaci stávajícího piva bylo nabíledni. „I když na českém trhu stále dominují ležáky, piva s nižším obsahem alkoholu na něm mají své nezaměnitelné místo. Oblíbená jsou zejména v letních měsících, ale určitá své místo v nabídce mají celoročně,“ vysvětluje Vojtěch Slivoň.
Vzhledem k tomu, že nová DESÍTKA má oslovit také mladé dospělé, kteří stále častěji dávají přednost pivům s nižším obsahem alkoholu a také pohodlnému balení, bude ji Ostravar stáčet také do plechovek. Stáčení bude probíhat přímo v areálu pivovaru v centru Ostravy na loni nově pořízené plnící lince. „Designu plechovek se opět ujala ostravská agentura Stojkov, která jí vtiskla moderní industriální design a postavila ji do vizuální řady k plechovce Mustangu a Černé Barbory,“ doplňuje brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková.
S novou desítkou se setkají i návštěvníci Ostravar areny a to včetně těch, kteří se chystají na nadcházející hokejový šampionát. „Naše DESÍTKA se bude čepovat v ostravské areně po celou dobu mistrovství. Věřím, že fanouškům, kteří do Ostravy dorazí ze všech koutů světa, bude moc chutnat,“ říká závěrem obchodní sládek pivovaru Ostravar Vojtěch Slivoň.
Ostravar DESÍTKA
Na starých dobrých základech vznikla originální plná chuť. Ostravar DESÍTKA je osvěžující pivo, které se výborně pije. Patří do kategorie světlých výčepních piv. Je uvařeno ze tří druhů sladů a čtyř odrůd chmele. Pivo má vyváženou hořkost a bohatou chuť, která je dána tradičním výrobním procesem s použitím kvasných kádí spilky. Ve srovnání s původním pivem Ostravar Originál má vyšší plnost a říz.
Obecné informace
Pivovar Ostravar patří k nejstarším dobře fungujícím podnikům na území města Ostravy. Pivovar se dlouhodobě koncentroval na region, z nějž pochází. V roce 2022 zahájil plošnou distribuci vybraných značek po celé republice. Více informací najdete na www.ostravar.cz.
Pivovary Staropramen jsou s celkovým prodejem okolo 3 milionů hl druhým největším producentem piva v České republice. Značka Staropramen navíc patří k nejznámějším a nejprodávanějším českým pivním značkám v zahraničí. Milovníci piva si ji mohou vychutnat ve více než 35 zemích. Od roku 2013 patří Pivovary Staropramen do kanadsko-americké skupiny Molson Coors Beverage Company, která je z pohledu objemu uvařeného piva pátou největší pivovarnickou společností na světě. Díky zázemí silné mezinárodní společnosti mohou Pivovary Staropramen šířit slávu českého piva v zahraničí, ačkoliv si zachovávají silnou lokálnost a autonomii.
Kontakt / Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová | Manažerka komunikace a tisková mluvčí| Pivovary Staropramen s.r.o.., Nádražní 84, Praha 5, T 606 084 692 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com
Martin Procházka | agentura WALKER&LAMBERT | Keltičkova 1906/46, Ostrava
T 603 480 824 | 596 112 046 | recepce@walkerlambert.cz