V Ostravě dne 05. 08. 2021
Tisková zpráva dne 5.8.2021
O vítězství v komunitním projektu pivovaru Ostravar se letos ucházelo celkem 92 nápadů.
Pivovar Ostravar dnes oficiálně vyhlásil výsledky komunitního projektu Nápady z OstraVy 2021. Vítězem druhého ročníku se stal tým ostravských parahokejistů z klubu Flamengo. Na druhém místě skončil Josef Daněk s nápadem na internetovou aplikaci řešící parkování. Třetí místo obsadil mistr světa ve stolním fotbálku Petr Pospěch, který v Ostravě uspořádá superligu v této disciplíně. Speciální cenu pivovaru Ostravar si odnáší nápad Odmistnich.cz, který rozváží zboží regionálních farmářů. Vítězové získávají finanční prémii v souhrnné výši 400 tisíc korun.
V letošním roce se o vítězství v komunitním projektu Nápady z OstraVy ucházelo celkem 92 nápadů. Z nich na jaře vybrala odborná porota celkem 10 finalistů. Do TOP desítky postoupily 3 nápady z kategorie zábavy, další zastoupení měly technologie, životní prostředí, kultura, sport a obchod. O vítězích se rozhodlo ve veřejném internetovém hlasování.
“Rád bych touto cestou poděkoval všem, kteří do toho s námi letos šli. Nejen vítězům, ale všem, kterým náš region není lhostejný a chtějí se podílet na jeho výjimečnosti. Tento projekt nám ukázal, že je vás čím dál více, a to je dobře,” říká vrchní sládek pivovaru Ostravar Jan Řehůřek. Mé speciální blahopřání pak míří k letošním vítězům. Klukům z parahokejového týmu, programátorovi Josefu Daňkovi, mistrovi stolního fotbálku Petru Pospěchovi i Josefu Halamíkovi z Odmistnich.cz. Jejich nápady si získaly největší podporu a zaslouženě zvítězily.”
Vítězství od startu do cíle
Vítězem druhého ročníku Nápadů z OstraVy se stali parahokejisté z ostravského klubu Flamengo, kteří se během finálového kola usídlili na prvním místě hned od začátku hlasování. „Parahokejisté přihlásili do soutěže nápad rozšířit zázemí pro parahokejové nadšence o materiální vybavení i o další pořádání zápasů,” říká manažerka značky Ostravar Pavla Ličková. Vzhledem k popularitě a podpoře, které se tým Flamengo na Ostravsku těší, si nápad získal od začátku velkou podporu fanoušků, a nakonec s přehledem zvítězil.
Druhé místo obsadil Josef Daněk s nápadem na vytvoření chytré aplikace Anthony, která by lidem pomáhala s parkováním v Ostravě a okolí. Součástí aplikace bude i poskytnutí informací o alternativních možnostech dopravy do centra, a to především z odstavných parkovišť okrajových částí.
Největší souboj se během hlasování odehrál o třetí příčku. Z pomyslné bronzové medaile se nakonec radoval Petr Pospěch, který do Nápadů z Ostravy přihlásil projekt superligy ve stolním fotbálku. Liga s rekordní výší Prize Money by se měla odehrávat přímo v ostravských hospodách.
Speciální cena pro Odmistnich.cz
Speciální cenu ostravského pivovaru si z druhého ročníků Nápady z OstraVy odnáší Odmistnich.cz. „Na tomto nápadu se nám líbilo že se nejedná o klasický komerční eshop, ale že projekt podporuje místní komunitu. Je skvělé, že všechny prodávané produkty jsou opravdu přímo od místních regionálních farmářů,” vysvětluje Lenka Kozelková, která měla v Ostravaru druhý ročník Nápadů z OstraVy na starost.
Autoři všech vítězných nápadů nyní od Ostravaru obdrží finanční příspěvek ve výši 100 tisíc korun na realizaci svých projektů. Rozjezd třetího ročníku Nápady z OstraVy plánuje ostravský pivovar na podzim letošního roku.
Konečné pořadí Nápadů z OstraVy. 2021
O Nápadech z OstraVy
Organizátorem komunitního komunitní projektu Nápady z OstraVy je pivovar Ostravar. Ostravský pivovar od svého založení před téměř 125 lety aktivně podporuje společenský život ve městě a jeho okolí. V projektu s názvem Nápady z OstraVy podporuje aktivní lidi, kterým není lhostejné místo, kde žijí. Dává jim prostor vymyslet něco nového, zajímavého a získat pro svůj nápad srdce ostatních. Autoři vítězných nápadů získávají finanční příspěvek ve výši 100 tisíc korun na volnou realizaci svých nápadů.
Pivovar OSTRAVAR / Obecná informace
Pivovar Ostravar patří k nejstarším dobře fungujícím podnikům na území města Ostravy. Jeho filosofií je dlouhodobé zaměření se primárně na region, z nějž pochází. Na Ostravsku je doma a rozumí tomuto regionu jako málokdo. Více informací najdete na www.ostravar.cz.
Pivovar Ostravar je součástí společnosti Pivovary Staropramen s.r.o., která je druhým největším producentem piva v České republice. Svým zákazníkům nabízí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve 36 zemích světa. Více informací najdete na: www.pivovary-staropramen.cz
Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která je třetí největší pivovarnickou společností světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, Střední Evropě, Velké Británii a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.
Kontakt / Pro více informací kontaktujte
Denisa Mylbachrová | Manažerka komunikace a tisková mluvčí | Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, Praha 5
T 606 084 692 | 257 191 986 | denisa.mylbachrova@molsoncoors.com
Martin Procházka | agentura WALKER&LAMBERT | Keltičkova 1906/46, Ostrava
T 603 480 824 | 596 112 046 | recepce@walkerlambert.cz