Startuje projekt s výherními QR kódy v ulicích

V Ostravě dne 15. 09. 2021

Ostravar místo vlastní reklamy na podzim raději podpoří místní provozovatele služeb.

Tisková zpráva 15.9.2021

Pivovar Ostravar se rozhodl k odvážnému kroku. Místo vlastní reklamy propagující ostravské pivo na podzim raději podpoří místní provozovatele služeb. “Od 20. září startujeme projekt s výherními QR kódy v ulicích. Navážeme v něm na podporu místních lidí, které se věnujeme dlouhodobě,” říká vrchní sládek pivovaru Ostravar Jan Řehůřek. “Tentokrát ale zaměříme pozornost na podporu provozovatelů služeb, kteří po pandemii patří k nejvíc ohroženým a zranitelným oborům tuzemské ekonomiky.”

Uplynulé dva roky přinesly do našich životů spoustu změn. “Jednou z nich, kterou si člověk moc neuvědomí, je, že pandemie koronaviru narušila sektor služeb. Provozovatelé nejrůznějších služeb, které nám zpříjemňovaly život, měli dlouhou dobu své provozovny zavřené a i po rozvolnění se v létě potýkali s problémy. Lidé nevěděli, kam a za jakých podmínek mohou a kam ne. A protože si nebyli jistí, tak raději zůstali doma nebo vyrazili do přírody,” popisuje aktuální situaci Jan Řehůřek.

Ostravar se ve snaze podpořit tyto provozovny rozhodl k odvážnému kroku. “Úplně jsme škrtli výdaje na podzimní outdoorovou reklamu. Místo nich jsme tyto finance použili k podpoře místních provozovatelů,” uvádí manažerka značky Ostravar Pavla Ličková. Podle Ličkové Ostravar nakoupil a získal od místních přes dva tisíce dárků. Třeba vstupenky na koncerty, na sportovní utkání, do Barbershopu, na únikovou hru, Černé karty Černé louky, poukázky na lokální potraviny, vouchery na konzumaci v hospodách, vstupenky na krytý bazén Sareza, nebo třeba vstupenky na trénink s parahokejisty.”

K nakoupeným dárkům Ostravar přidal vlastní zboží jako batohy, nebo kšiltovky v typickém ostravarském designu, které je běžně neprodejné. Všechny dárky následně ukryl za 58 QR kódů. Ty budou od 20. září umístěny na padesáti osmi místech v Moravskoslezském kraji. Nejvíce jich bude samozřejmě v Ostravě. Obří QR kódy budou umístěny především na výlohách hospod, které novou aktivitu ostravského pivovaru uvítaly.

“QR kódy mají zpravidla rozměr metr krát metr, jsou dobře viditelné a dobře přístupné. Stačí je načíst mobilním telefonem a soutěžící se obratem dozví, zda vyhrává jednu z 2500 cen,” říká Ličková. Dárky si pak lidé mohou lidé vyzvednout přímo v hospodách, na kterých budou QR kódy umístěny nebo na Pivní pohotovosti v sousedství ostravského pivovaru.

Přesné umístění QR kódů lze najít i na stránkách pivovaru Ostravar www.ostravar.cz/soutez , kde jsou i kompletní pravidla soutěže. Soutěž potrvá čtyři týdny od 20. září do 17. října. Dárky si lidé mohou vyzvednout do 15. listopadu.

Zamýšlená podpora místní ekonomiky v postpandemické době není ze strany ostravského pivovaru jediným projektem. Místní komunitu podporuje Ostravar například i projektem Nápady z Ostravy, ve kterém přispívá aktivním lidem na realizaci komunitních projektů částkou v souhrnné výši 400 tisíc korun. V letošním roce podporu Ostravaru získali ostravští parahokejisté, tvůrci aplikace na lepší parkování ve městě, organizátoři ligy ve stolním fotbálku a místní farmáři.

Pivovar OSTRAVAR / Obecná informace
Pivovar Ostravar patří k nejstarším dobře fungujícím podnikům na území města Ostravy. Jeho filosofií je dlouhodobé zaměření se primárně na region, z nějž pochází. Na Ostravsku je doma a rozumí tomuto regionu jako málokdo. Více informací najdete na www.ostravar.cz.
Pivovar Ostravar je součástí společnosti Pivovary Staropramen s.r.o., která je druhým největším producentem piva v České republice. Svým zákazníkům nabízí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva. V zahraničí nejoblíbenější značku z portfolia – Staropramen – mohou ochutnat spotřebitelé ve 36 zemích světa. Více informací najdete na: www.pivovary-staropramen.cz

Pivovary Staropramen s.r.o. jsou součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která je třetí největší pivovarnickou společností světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, Střední Evropě, Velké Británii a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. Více informací najdete na www.molsoncoors.com.

Kontakt / Pro více informací kontaktujte

Alena Váchová | Manažerka komunikace a firemních záležitostí| Pivovary Staropramen s.r.o., Nádražní 84, Praha 5,
M 602 145 124 | alena.vachova@molsoncoors.com

Martin Procházka | agentura WALKER&LAMBERT | Keltičkova 1906/46, Ostrava
T 603 480 824 | 596 112 046 | recepce@walkerlambert.cz

BYLO TI UŽ 18?

Pro vstup na stránky Vám musí být alespoň 18 let.